Sunday, May 27, 2007

Πως να αρχισω?

Με λενε Νικο και πασχω απο σχιζοφρενεια.Το alter ego μου ειναι keep_walking και θα με βρειτε να γραφω στο www.e-psychology.gr .Ζω μια ησυχη ρουτινιαρικη ζωη κατω απο φαρμακευτικη αγωγη...υπερβολικα ησυχη και αυτο το blog εχει σαν σκοπο να ξεφυγω λιγο απο την καθημερινοτητα, να επικοινωνησω με κοσμο και να ανταλλαξουμε αποψεις.
Επισης θα ηθελα να ενημερωσω τον κοσμο σχετικα με αυτην την ασθενεια,αν και υπαρχουν αλλα site που κανουν εξαιρετικη δουλεια. Εγω δεν ειμαι επαγγελματιας του χωρου αλλα θα το δω απο τη σκοπια του ασθενη.
Ακομα δεν εχω αποφασισει την κατευθυνση αυτου του blog καθως ειναι και η πρωτη αποπειρα μου στον χωρο.
Αυτα τα λιγα για αρχη.

15 comments:

Anonymous said...

Καλή αρχή λοιπόν!
Το θέμα σου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και σου εύχομαι το blog σου να πάει πολύ μπροστά!

keep_walking said...

Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα που μου δίνεις κουράγιο να συνεχίσω αυτην την προσπάθεια.

Urfurslaag said...

Γειά χαρά Νίκο!!!
πολύ καλά έκανες και ξεκίνησες το μπλογκ, νομίζω ότι θα βρείς την διαδικασία του μπλόγκινγκ ψυχοθεραπευτική.

Σε εμένα έχει διαγνωστεί διπολική διαταραχή- μανιοκατάθλιψη δηλαδή και παρά το γεγονός ότι είμαι και εγώ με χάπια περνάω μια πολυτάραχη ζωή και το μπλογκ μου το άνοιξα για τους αντίθετους λόγους από εσένα: Να ηρεμώ και να συμμαζεύω τις σκέψεις μου.

Βέβαια το μπλογκ μου κατέληξε να είναι μια αντανάκλαση του ψυχισμού μου: μανιοκαταθλιπτικό και πολύ κοινωνικό!

Να συνεχίσεις να μπλογκάρεις οπωσδήποτε!

keep_walking said...

Ευχαριστω urfuslaag για την ενθαρρυνση...ναι θα συνεχισω να μπλογκαρω...και πιστευω οτι θα αποκομμισω πολλα...ηδη εχω βρει ενα δημιουργικο τροπο να περναω το χρονο μου.

someone said...

kalh arxh keep walking..
sou efxomai ta kalytera
helena

Anonymous said...

Keep-Walking ή Νίκο πάντα σε θαύμαζα στο λόγο σου.Μεστός χωρίς περιστροφές.Κάνε κι εσύ μια προσπάθεια να γίνουν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα στον κόσμο για το πως σκέφτονται και λειτουργούν άτομα με σχιζοφρένεια.Θα μπορούσα να είμαι εγώ,εσύ,κάποιος από εμάς!

iLiAs said...

Καλή δύναμη στην αξιέπαινη προσπάθειά σου!

keep_walking said...

helena,kassi,illia ευχαριστω για την ενθαρρυνση...ειναι κατι σαν δεσμευση το να συνεχισω τωρα να γραφω στο blog κατι που μου αρεσει.

Anonymous said...

Είναι σπουδαίο να εκφράζεις τη δημιουργικότητά σου αποδεικνύοντας σε όλους και στον εαυτό σου πόσα πολλά είσαι ικανός να κάνεις. Συνέχισε το με επιμονή και θα τα λέμε. [φιλολογική κριτική: προσεχε λίγο τα -ε σου. τριτο προσωπο παθητικής φωνής με -αι, πρώτο και δεύτερο πληθυντικό ενεργητικής με -ε... χιχιχι]

keep_walking said...

Γνωστό μου πρόβλημα αυτό με τα "ε" και τα "αι" καθώς και οι παρατονίες μου γι'αυτό συνήθως δεν βάζω καθόλου τόνους:P...θα δω τι μπορώ να κάνω...ίσως να αρχίσω να βάζω τόνους και να με διορθώνει το Word όπου χρειάζεται πριν ποστάρω.
Ευχαριστώ Κατερίνα.

Anonymous said...

Καλη αρχη λοιπον κι απο εμενα και ευχομαι να λαβεις αυτα που επιθυμεις απο το blog σου ;)

Tip για την ορθογραφια: Μπορεις να δοκιμασεις ενα addon για το firefox (αν χρησιμοποιεις αυτον τον φυλλομετρητη) που εχει αυτοματη ελληνικη διορθωση: λεγεται Greek Spelling Dictionary.

Anonymous said...

καλή αρχή. έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με σένα και τι σύμπτωση! λίγες μέρες πριν απο σένα άνοιξα κι εγώ ένα blog με παραπλήσια θέματα, απο τη μεριά του ασθενή εννοώ. σου εύχομαι να συνεχίσεις με όρεξη και να το διασκεδάσεις.

keep_walking said...

LordArthas ευχαριστω και για το tip θα το δοκιμασω.
Eleftheria προσπαθω να βρω το blog σου θελω να διαβασω αλλα παταω πανω στο ονομα σου και δεν το βγαζει.
Ελπιζω να λυθει το προβλημα και να μπορεσω να διαβασω τις αποψεις σου.

Alkmini said...

καλως ηρθες λοιπον στην μπλογκογειτονια, που εχει τα παντα. εγω εχω βρει φιλες, φιλους που μου εχουν σταθει σε φασεις ψυχοπλακωτικες και με ανεβασαν απο τον πατο του πηγαδιου.
σου ευχομαι καλο blogαρισμα και καλα postαρισματα.
:)

gwgw said...

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ,ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ; ΕΧΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ;